url: https://youtu.be/KK-8NUjU4Xw
src in: https://www.youtube-nocookie.com/embed/KK-8NUjU4Xw?feature=oembed&wmode=opaque
src gen: https://www.youtube-nocookie.com/embed/KK-8NUjU4XwActual comparison
url: https://youtu.be/KK-8NUjU4Xw
src in: https://www.youtube-nocookie.com/embed/KK-8NUjU4Xw?wmode=opaque
src gen: https://www.youtube-nocookie.com/embed/KK-8NUjU4Xw
Czym jest Lookalike Audience?
W dzisiejszym nagraniu nie tylko wyjaśnię, czym są tzw. LAA (czasem zwane także LLA) ale również pokaże jak je stworzyć, jakie powinny mieć parametry i dlaczego warto je stosować.
Tworzysz kampanie reklamowe na Facebooku/Instagramie?
Zobacz nagranie i dowiedz się, jak stworzyć grupy odbiorców podobne do:
- osób, które kupują w naszym sklepie
- osób, które wchodzą na nasz Fanpage lub profil na Instagramie
- osób, które weszły na naszą stronę np. 2 razy w ciągu ostatnich 10-ciu dni
- osób, które dodają nasze produkty do koszyka
- i wiele, wiele innych!
Dzięki stworzeniu grup odbiorców podobnych (LAA) do tych, które wykonują pewne czynności na naszej stronie, jesteśmy w stanie od razu trafić naszymi reklamami do osób, które będą nimi zainteresowane.
Lookalike Audiences przydają się bardzo mocno, w momencie gdy np. chcemy skalować nasze kampanie reklamowe.
Zobacz, jak je tworzyć i wykorzystywać w swoich kampaniach!