Lookalike Audience i Custom Audience to tematy gorące wśród marketerów prężnie działających w roli reklamodawców na Facebooku. Treści dotykających zaawansowanych […]
Odpowiedź na tytułowe pytanie o to, ile czasu spędzamy w social media, nie byłaby pewnie dla Ciebie zaskoczeniem, gdyby ograniczyła […]
Ze względu na ogromną liczbę użytkowników, Facebook dociera do prawie każdego zakątka społeczeństwa, osiągając niebotyczne zasięgi. Poza osobami posiadającymi prywatne […]
Identyfikator posta Facebook pozwala przekuwać najbardziej skuteczne pod względem zaangażowania posty w reklamy bazujące na społecznym dowodzie słuszności. W dzisiejszym […]
Retargetowanie to prosta metoda na to, by Twój biznes zaczął zarabiać w sieci. Jest – w zasadzie – świetnym dowodem […]
Retargetowanie na Facebooku to temat gorący wśród marketerów, działających w tym kanale reklamowym. Jeśli oprzesz je na posiadanej liście mailingowej, […]