2. Wybór Celu Kampanii

Jednym z najważniejszych kroków, zanim zaczniemy budować daną kampanie jest wybranie jej celu. Na tym etapie nie możemy się pomylić, […]

3. Custom Audiences

Ta lekcja poświęcona jest zagłębieniu się w zakładkę Audiences, w której możemy stworzyć Custom Audience, zarówno z ruchu na naszej […]

4. Lookalike Audiences

W tej lekcji nauczysz się tworzyć Lookalike Audiences, czyli grupy osób podobne do np. naszych klientów, osób dodających nasze produkty […]

5. Flex Targeting

Flex Targeting, czyli bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda targetowania naszych grup odbiorców w sposób “laserowy”.

6. Case Study – Reklama Obrazkowa

Kolejne case study – tym razem skupiamy się na reklamach z wykorzystaniem obrazków, a nie filmów video. Przejdziemy cały proces, […]

7. Case Study – Instagram Stories

W tym nagraniu skupiamy się na reklamie na Instagram Stories. Pokażę Ci zarówno, jak stworzyć karuzelę, jak i reklamę obrazkową […]

8. Case Study – Messenger

Reklamy na Messengerze znakomicie sprawdzają się, jako reklamy retargetujące ale oczywiście nie tylko! Reklama ta musi być krótka ale przyciągająca […]

9. Case Study – Reklama z Tekstem Na Stałe

Reklamy znakomicie działające na Instagram News Feeds, ale nie tylko! Zobacz, jak stworzyć prostą reklamę, która przyciąga uwagę kilka razy […]

10. Page Post

To będzie krótka lekcja, w której dowiesz się jak i kiedy korzystać z narzędzia o nazwie “Page Post”. Przydatnego, gdy […]